16 October 2012

FASHION. Latest short DIY

Tego lata szorty stały się hitem! Czarne, białe, kolorowe, krótkie, bardzo krótkie, ozdobione, proste, podwinięte. Przyznam że sama podpadłam i zakochałam się w tego rodzaju outfitach czyli prostych t-shirt'ów + parą szortów. Latem shorty w mojej szafie stanowiły codzienną część outfitu. Nadeszła jesień a ten trend nadal mnie prześladuje. Wiele zmian nie zaszło, wstawiłam tylko dwie proste rzeczy czyli leginsy + sweter. Ubiegłego lata sama postanowiłam zrobić parę szortów ale tak się wciągnęłam że zrobiłam ich trochę więcej niż jedną parę. Stawiałam na coś prostego dlatego poszarpane kieszenie oraz minimalna ilość ćwieków podbiła moje serce. Moimi trzema ulubieńcami stały się:

Gdy mój aparat ponownie zacznie ze mną współpracować zrobię 3 jesienne outfity z tymi oto szortami co wy na to?

No comments:

Post a Comment