30 August 2012

THOUGHTS. Nowy start!

Nareszcie! Po raz kolejny mogę czerpać przyjemność z blogowania. Moja dawna strona do której już przywykliście zostanie usunięta za parę dni. Tak jak już napisałam w ostatnim poście na www.pysiam122.blogspot.com nie będę podawała wam powodu dla którego blog zostanie usunięty, jest ich zbyt wiele. Ten, praktycznie niczym nie różni się od poprzedniego jest nawet bardzo podobny wizualnie co w dalszym ciągu mi się podoba. Mam nadzieje że moje nowe miejsce w sieci także wam przypadnie do gustu. Oczywiste jednak jest że jeszcze przez jakiś czas będę pracowała nad jego wyglądem by móc pokazać wam go z jak najlepszej strony. Stay tuned & Enjoy!

1 comment:

  1. to nie sukienka, a najzwyklejsza spódniczka z h&m za 19,90 i bluzka z baskinką. także h&m :) bluzka, jak dobrze pamiętam 69,90 ;)

    ReplyDelete