05 August 2015

WIBO Million Dollar Lips


I couldn't wait to share with you my current favorite obsession- the Million Dollar Lips from Wibo. I got my hands on these when I went to Poland. I needed to kill some time while I was in drugstore and the packaging draw my eyes and made me swatch it on my hand. 

The color I tried first was number 1 which is my favorite! It's also perfect Kylie Jenner lip color. I was ready to buy the one I swatched but when I saw the low price I decided to take them all! 

They are basically a matt liquid lipsticks. No lipliner is needed with these and they last on the lips for all day and night. It don't smudge and transform while you eat (or kiss). I already recommended it to my friends, my sister and even my mom loves it!

|| Nie mogłam się doczekać aż podzielę się z Wami moją nową obsesją - Million Dollar Lips od Wibo. Kupiłam je podczas ostatniego pobytu w Polsce. Musiałam zabić czas w Rossmanie i opakowanie przyciągnęło mój wzrok i sprawiło żebym je wypróbowała. 

Kolor który oglądałam w sklepie to numerek 1 czyli mój ulubiony! Jest to też idealny kolor ust Kylie Jenner. Byłam zdecydowana by go kupić a gdy zobaczyłam że są po jedyne 10 złotych postanowiłam wziąć je wszystkie! 

Są to matowe płynne pomadki. Nie wymagane jest nakładnie kredki do ust pod spód a trzymają się przez cały dzień i noc. Nie osuwają się ani nie odbijają podczas jedzenia (albo całowania). Poleciłam je już moim znajomym, mojej siostrze a nawet moja mama je uwielbia!

1 comment:

  1. Wszystkie kolory wyglądają interesująco, ale najbardziej kusi mnie nr 1 ;)

    ReplyDelete