29 July 2015

SIX

Hey Hi Halo! I'm back from Poland. I actually got back on monday but I was home really late and went to work the next day. I had small package waiting for me from SIX with a letter and few jewelery pieces that I wanted to share with you. I already did a little sneak peak on my snapchat (pysiam) but I know that not all of you have snapchat and also I thought this short and simple post would be great to start with.

I absolutely love SIX! I guess most of my statement necklaces and sunnies are from SIX so I was super happy to see that many great stuff I got from them. Hope you like them to and I can't wait to show you the great pearls I bought in Poland.

|| Hey Hi Helo! Wróciłam z Polski. Właściwie to wróciłam już w poniedziałek ale dojechałam do domu bardzo późno a na drugi dzień szłam do pracy. Czekała tam na mnie mała paczka od SIX'A z listem oraz kilkoma rzeczami którymi chciałam się z wami podzielić. Zrobiłam już małą zapowiedź na moim snapchacie (pysiam) ale wiem że nie wszyscy z Was posiadają snapchata oraz uznałam że taki krótki i prosty post będzie świetnym startem po długiej przerwie.

Uwielbiam SIX! Wydaje mi się że większość ozdobnych naszyjników i okularów przeciw słonecznych mam właśnie z SIX'A więc byłam super szczęśliwa gdy zobaczyłam te wszystkie piękne rzeczy które od nich dostałam. Mam nadzieje że Wam też się podobają i nie mogę się doczekać kiedy pokaże Wam perełki które kupiłam w Polsce. 









No comments:

Post a Comment