29 June 2015

Riri Liquid Lipsticks


I promised to show you these ones before the weekend started but unfortunately I've been working. Better now or never.

I got my hand on Liquid Riri Lipsticks few months ago while I was still working in Krummaskuð. I thought they would be great for summer so I picked two nude tone and two funky colors to spice any light make-up. They are very pigmented and long lasting, no lipliner is needed with these and they smell amazing! The one and only thing I need to complain about is the time you need to spend to lay an even coat but it's totally worth it.

|| Obiecałam pokazać wam te szminki przed weekendem ale niestety pracowałam. Lepiej późno niż wcale.

Po raz pierwszy wypróbowałam tych wodnistych szminek od Riri parę miesięcy temu gdy jeszcze pracowałam w Krummaskuð. Pomyślałam że będą idealne na lato więc wybrałam dwa nudziaki oraz dwa bardziej wyraziste kolory. Są bardzo na-pigmentowane i długotrwałe, bez konieczności nakładania kredki do ust przed ich nałożeniem a do tego pachną cudownie! Jedyny ich minus to czas poświęcony na dokładną ich aplikacje ale na pewno warto.








No comments:

Post a Comment