08 August 2015

New In From Mac

From left to right
SNOB(satin) || BLANKETY(amplified) || BRAVE(satin) || PARAMOUNT(satin) || RUSSIAN RED(matte) || STROBE CREAM hydratant lumineux

It's not a suprise that I'm big fan of mac cosmetics, expecially the lipsticks. It was my birthday recently and if you remember my last wish list you'll know I got strobe cream, snob and brave lipstick on it. My best friend got me snob and my boyfriends brother got me the giftcard for mac so I decided to go and pick up the strobe cream and russian red lipstick. The other ones I picked up one by one because I can't get one day without buying make-up (sick)!

|| To żadna niespodzianka że jestem fanką kosmetyków mac, szczególnie ich szminek. Ostatnio były moje urodziny i jeśli pamiętacie moją ostatnią wish listę wiecie że znalazły się na niej szminki brave i snob oraz strobe cream. Moja przyjaciółka na urodziny dała mi szminkę snob a brat mojego chłopaka podarował mi kartę upominkową do sklepu mac więc poszłam i wybrałam strobe cream oraz szminkę russian red. Resztę kupiłam osobno bo nie potrafię przeżyć dnia bez zakupu jakiegoś kosmetyku (choroba)!

No comments:

Post a Comment