19 August 2015

25 Random Facts About Me


1. I've been living abroad for 10 years.
|| Od 10 lat mieszkam za granicą.

2. At least once a month I watch Titanic drowning. 
|| Conajmniej raz w miesiącu oglądam jak Titanic tonie. 

3. When I was 14 years old I met an amazing guy I'm with today.
|| W wieku 14 lat poznałam wspaniałego chłopaka z którym jestem do dzisiaj. 

4. I have an allergy for pepper. 
|| Mam uczulenie na paprykę. 

5. My mom is the most beautiful woman on earth.
|| Moja mama jest najpiękniejszą kobietą na świecie. 

6. I write diary since I was little.
|| Od dziecka piszę pamiętnik. 

7. My wardrobe consist 50% of stuff I've never wore. 
|| Moja szafa składa się w 50% z ubrań których nigdy na siebie nie nałożyłam.

8. I'm very sensitive person and it's very easy to make me cry.
|| Jestem bardzo wrażliwa i łatwo doprowadzić mnie do płaczu.

9. I already know how I'm going to name my kids.
|| Już wiem, jak chciałabym nazwać moje dzieci.

10. I love snakes!
|| Kocham węże!

11. I am scared of spiders.
|| Boję się pająków.

12. I'm scared of the dark.
|| Boję się ciemności. 

13. I can't leave a house without my phone charger.
|| Nie wychodzę z domu bez ładowarki do telefonu.

14. I have 6 earrings.
|| Mam 6 kolczyków w uszach. 

15. I've never been to a concert.
|| Nigdy nie byłam na koncercie.

16. I collect caps from Tymbark.
|| Zbieram kapsle po tymbarkach.

17. I've never had short hair.
|| Nigdy nie miałam któtkich włosów.

18. I love Disney songs.
|| Kocham piosenki Disneya.

19. One of my biggest dreams is to visit  California- Malibu.
|| Jednym z moich największych marzeń jest zwiedzenie Californi a konkretnie Malibu.

20. I can speak 3 languages fluently (polish,english,icelandic).
|| Biegle mówię w 3 językach (polski,angielski,islandzki).

21. When I was little my cat committed suicide (no joke).
|| Kiedy byłam mała mój kot popełnił samobójstwo (bez jaj).

22. Back in the days me, my sister and our neighbor used to wake up at 6 every saturday mornig to run to a newsstand and buy ourselfs the newest episode of Witch and Barbie newspaper.
|| W dawnych czasach ja, moja siostra oraz nasza sąsiadka wstawałyśmy  o 6 rano w każdą sobotę by pobiedz do kiosku po nowy egzemplarz gazety Witch oraz Barbie. 

23. My eye color change according to a weather. 
|| Mój kolor oczu zmienia się w zależności od pogody. 

24. My dad is my hero <3.
|| Mój tato jest moim bohaterem <3.

25. I've watch every movie with Leonardo Di'caprio.
|| Widziałam już wszystkie filmy z Leonardo Di'caprio. 

No comments:

Post a Comment