10 September 2012

THOUGHTS. Photo MIX

Kolejne dni mojej pracy powinny wyglądać tak jak dzień dzisiejszy. Nie zastąpione powroty do domu przed piątą! Ostatnio zabrałam się za porządki w szafie oraz komodzie z ciuchami i na samą myśl że mam dziś zamiar przygotować dla was kolejną część haul'u i wszystko z nich wyciągnąć boli mnie serce. Muszę jednak zrobić zdjęcia zanim się ściemni! Dzisiejsza pogoda przeraża. Oprócz niesamowitego sztormu zaczął padać śnieg. ŚNIEG. Śnieeeeg rozumiecie? A jeszcze dwa tygodnie temu narzekałam na upały w Polsce,,.





 










2 comments:

  1. Śliczne zdjęcia !! ;)

    ReplyDelete
  2. ja też uwielbiam takie łączenia! <3 ale ludzie, a zwłaszcza polacy, są zacofani, a do tego tak nietolerancyjni, że czasem zwykły ciuch potrafi wywołać furorę na ulicy, eh.. ;c

    ReplyDelete