16 January 2013

THOUGHTS. Instagood

 1. Pamiętny wieczór z Arkiem.
2.Wypad do stolicy.
3.Dobranoc.
4.Najlepszy prezent od najlepszego chłopakaDEEZEE
5.Sushi z ukochaną siostrą.
6.Zima w Polsce.
 1. Nawet my, lubimy dłużej pospać.
2. "Malutkie" oczko w rajstopie podczas pracy.
3. Marika i jej naturalna mina podczas jedzenia pizzy.
4.Kiedy siostra odwiedza mnie w pracy...
5.Wypad z siostrą do teatru.
6.Mam już dwa dni :D
1.Ulubiona sałatka z kurczakiem by. Mario.
2.Bracelet mix.
3. Basic'owa niedziela.
4.Doris 
5.Powrót z Polski.
6.Które buty wybrać? 
1. W drodze od pracy.
2. Obiad w pracy 
3.Morning rountain.
4.Akukuu.
5.Hahahahahahahaha no ta się nigdy dobrze nie wysypiała.
6. Big apple red by OPI.
 1. Marika w pracy.
2. Na kawie.
3. White chocolate mocha 
4. Na kawie.
5. Basic Marika.
6. Z Darią na obiedzie.
1. Przepyszne babeczki z eM. 
2. Zrób minę 
3.Voldemord.
4.Czas na pamiętnik.
5.Takie look'i są na czasie xD
6. Always kiss me goodnight.

1.Miska lodów o imieniu Fridrik.
2.Kąpiel po 14 godzinach pracy x7.
3.W drodze do stolicy.
4.Moje hobby
5.W drodze do stolicy ||
6. W zimową noc w ukochaną siostrą

3 comments:

  1. super mega mix! duzo sie dzieje
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    ReplyDelete
  2. świetni Ci w tych okularach:D Islandia? Zazdroszcze. Sama zastanawiam się nad Szwecją i Norwegią, 'coś' jest w tych krajach, co mnie fascynuje. Pozdrawiam!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje! ja niestety nie mieszkam tutaj z własnego wyboru ale tyle lat robi swoje, faktycznie piękna wyspa :)

      Delete