12 September 2013

THOUGHTS. August pic diary

Plany na dzisiaj zostały odwołane a ja już zdążyłam zwolnić się z pracy. To nic straconego! Tę lukę w ciągu dnia mogę zabić przeglądając ulubione blogi modowe oraz wykorzystać ten czas na to, by sama coś napisać. Na tę chwilę mam tylko zdjęcia oczami mojego telefonu jeszcze z sierpnia ale gdy tylko napisze wypracowanie na lekcje turystyki, przygotuje dla was post z kosmetycznymi ulubieńcami. Zdjęcia już są! 
My plans for today were canceled. But it's ok! This is how I can save a little bit of time to see all fashion arrear and make something by my self. For now I only have August pic diary for you but as I finish my essay for tourist classes I promise to post my beauty favorites. Pictures are ready!
 Czas na rozmowę z moją kruszynką!
Time for talk with my sweetheart!
 Nowy charm z Pandrory od mojego ukochanego chłopaka <3
New Pandora charms from my lovely boyfriend <3
 Moje maleństwo wróciło!
My sweetheart is back!
 Ostrość.
Blur. 
 Talent malowania po szybie samochodu.
My painting on car window skills.
 Lodowiec. 
Glacier.
 Pierwszy dzień szkoły.
Back to school.
 Świeże ombre.
Fresh ombre.
 Na dobranoc. 
For goodnight. 
 Wypad do kina. 
Cinema. 

 Z siostrą.
With my sister.
 Czas na czapkę!
Beanie time!
 Powrót z Akureyri. UŚMIECH!
Got back from Akureyri. SMILE!
 Najlepsze lody!
Best ice-creams!
 Pierwsze jesienne zdjęcie.
First fall picture.
 Pierwszy jesienny outfit.
First fall outfit.
 Herbata z cytryną na deszczowy dzień. 
Cup of tea with lemon on a rainy day. 
 Najlepsze sushi w mieście!
Best sushi in town!
 Na lodowcu z siostrą. 
Glacier with my sister.
 :)
:)
 Przygotowywanie notki na bloga z podrózy, możecie zobaczyć tutaj. 
Getting Akureyri post ready, you can see it here.
 Ostatni post na blogu, możecie zobaczyć tutaj. 
Last post on blogg, you can see it here. 
 Dzień lenia. 
Lazy day. 
 Czas na wianki. 
Time for floral headbands. 
Skończone! 
Done!

2 comments:

  1. Cieszymy się że jesteś fanką DeeZee i wiernie siedzisz nasz profil na FB! <3

    Pozdrawiamy,
    www.DeeZee.pl

    ReplyDelete