24 October 2013

BEAUTY. Au Lait | Scottish fine soaps.

Dzisiaj przychodzę do was z bardzo małą recenzją trzech produktów "Scottish fine soaps". Pewnie większość z was jeszcze o nich nie słyszała a dla nie których kosmetyki ich firmy od dawna stanowią niezbędnik w pielęgnacji. Opisując produkty które mogłam przetestować w dwóch słowach..zakochałam się! Pewnie nie ja jedna. Jeśli śledzicie blog Dominiki Budzyńskiej zapewne wiecie że i ona popadła w nałóg tej lekkiej jak mleczko au lait konsystencji. 
Today I finally decided to do a small rewiev of three products "Scottish fine soaps". I'm pretty sure that alot of you did ot heard of them yet but for some of you they are top beauty essentials. If I could descripe this products in three words.. I'm in love! If you follow Dominika's blog you probably know that she feld in love with it as well. 

Jak widzicie zdjęcia zostały zrobione już po paru użyciach (moja wina).
Produkty które mogłam testować ja, są z kategorii Au Lait czyli inaczej delikatnie perfumowanych kosmetyków z zawartością organicznego mleka.
As you can tell the pictures was taken after I used it a few times (my fault).
The products I could try was from the brand Au Lait which are gentle perfumed cosmetics with a content of organic milk. 

Nawilża/hydrates
Ochrania/protects
Pozostawia skórę gładką/leaves your skin soft
Przyjemnie pachnie/smells nice
Długo się wchłania/long absorbing time
-Lekko się klei/sticks a little

+
Nawilża/hydrates
Szybko się wchłania/fast absorbing time
Pozostawia delikatny zapach na bardzo długo/leaves nice smell for a long time
Ochrania skórę naszych rąk/protects skin on our hands
Wzmacnia paznokcie/makes our nails stronger
-
Cena/price

+
Fajnie się pieni/good foaming
Pozostawia skórę miękką i nawilżoną/leaves skink soft and hydrate
Brak konieczności użycia balsamu po kąpieli/no lotion after bathing needed
Nie brudzi wanny/doesn't leave our bath dirty
-
Cena/price
Opakowanie/package

2 comments:

  1. Nigdy wcześniej nie miałam okazji usłyszeć o tej firmie, więc dzięki Ci za post! :)
    Czuję się nimi zainteresowana :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Nice!

    xx from NYC
    Davie and Erica

    www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    ReplyDelete