03 December 2013

THOUGHTS. Sweather weather TAG

Koniec szkoły zawsze oznacza początek nauki. Egzaminy końcowe tusz tusz a ja jak zwykle robię wszystko, żeby wykręcić się od nauki. Pogoda za oknem nie dopisuje (jak to zazwyczaj tutaj bywa) więc pomyślałam że "Sweather weather TAG" będzie odpowiednim sposobem na spędzenie czasu który powinnam spędzić nad książkami z języka islandzkiego oraz matmy. 
End of school always means beginning of the study. The final exams are right around the corner and as usual I'm doing everything to stay away from from books. Weather behind the winter is not the best (as always here) so i thought that "Sweather weather TAG" would be perfect to spend the time I should spend with books for icelandic and math. 

1.Ulubiony zapach świeczki./Favourite candle scent.

Ci co mnie znają dobrze wiedzą że zawsze wracam do vanilliowego zapachu białej  świeczki z IKEI. Jej zapach przypomina mi zapach ugotowanego budyniu! Ostatnio też polubiłam jej zapach jeszcze bardziej w duecie z zapachem jabłka i cynamonu.

People who knows me know that I always go back for vanilla scent of white candle from IKEA. Her scent remind me of worm pudding! Recently I liked her scent even more with duo scent apple and cinnamon. 


2. Kawa, herbata czy czekolada?/coffee,tea or chocolate?

Gdybym musiała wybierać postawiłabym na herbatę ale kawę czy też gorącą czekoladę też bardzo lubię i jak widać połączenie jabłka i cynamonu jest u mnie więcej niż w pokoju na parapecie.

If I had to choose I would say tea but coffee or chocolate I like alot us well.



3. Najlepsze wspomnienie związane z jesienią./Best fall memory?

Od 8 lat mieszkam tam, gdzie niestety jesień trwa tylko parę dni. Natomiast nadal pamiętam i dobrze wspominam złotą polską jesień kiedy z siostrą oraz rodzicami wybieraliśmy się na wyspę słodową we Wrocławiu  żeby karmić łabędzie. (Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)

I've been leaving for 8 years and unfortunetly fall here visit only for few days. But I still remember gold, polish autumn when with my sister and parents we went to one place feed the swans in Wrocław.

4.Ciemne usta czy "kocia kreska"?/Dark lips or eyeliner?

W moim przypadku jest tak, że gdy w dany dzień noszę ciemne usta rezygnuje z eyelinera i na odwrót! Nie mogę się zdecydować, oba te "jesienne trendy" uwielbiam!

In my case is that when I feel like pop in dark lips I skip eyeliner and vice versa! I can't decide which one I like better.

5.Jak wygląda jesień w miejscu gdzie żyjesz?/How do fall look like in the place you live?

Jak już wspominałam tam gdzie mieszkam nie są tylko dwie pory roku - wiosna i zima, a gdy jesień już się pojawi to zaledwie na parę dni.

Like I said earlier where I live are only two seasons - spring and winter.

6.Ulubiony jesienny sweter./Favourite fall sweather?

Nie jestem zwolenniczką ciężkiego okrycia, dlatego też gdy opatulam się w sweter wybieram te z lekkiego materiału jak np. ten biały z Topshop.

I'm not big fan of heavy coats and this is why I decide to throw something on me I choose something light like this white one from Topshop. 



7.Najbardziej jesienny kolor lakieru do paznokci./Favourite fall nail polish.

Czerń, bordo, złoto… chyba każda dziewczyna się ze mną zgodzi. 
Black, burgundy, gold… I think every girl would say that. 

8.Oglądanie meczu czy skakanie w stosie liści?/Watch the match or jumping in leaves?

Nie oglądam meczów nawet wtedy gdy chłopak próbuje mnie to tego namówić a co do stosu liści to nie widziałam takiego od paru lat. 
I don't like watch any sports even when my boyfriend is teying to persuade me and I haven't seen stack of leaves in a very long time.

9.Spodnie rurki czy legginsy?/Skinny jeans or leggins?

Legginsy!
Leggins!

10. Ulubiona kawa./Favourite coffee?

Każdy rodzaj kawy może mi zasmakować. Począwszy od podwójnego expresso aż po latte z syropem orzechowym. Przez 3 lata pracowałam w kawiarni i przez moje gardło przewinęło się dużo różnych kaw które bardzo polubiłam.
I like every kind of coffeee. From the double expresso to latte with hazelnut syrup. I worked in coffeeteria for 3 years and I think I had taste all kind of coffee.

             11.Serial na jesienny wieczór?/ Series for autumn night? 

Powiedziałabym że "Pretty little liars" niestety gdy odcinek tego serialu pojawia się co pół roku to ciężko oglądać go jesiennymi wieczorami dlatego też wybieram Supernatural.
I would say "Pretty litlle liars" but it's really hard to watch it if there is only 2 sections every years that's why I have to choose Supernatural.


No comments:

Post a Comment