02 September 2012

FASHION. Haul from Poland part. |

Dziś obiecane nowości szafowe które przywiozłam ze sobą z Polski. Wiem że miałam wstawić je zaraz po powrocie natomiast po przebojowych nieprzyjemnościach podczas podróży przez parę dni po prostu nie miałam ochoty na blogowanie. Drugą przyczyną była zmiana bloga.. Niestety w trakcie zdjęć mój aparat się rozładował więc zamiast czekać postanowiłam zrobić ten haul w 2, może 3 częściach, poza tym czekanie aż wszystkie zdjęcia wgrają się w wysokiej jakości bywa czasochłonne a na samą wieść że od jutra znów zaczyna mi się seria codziennego chodzenia do pracy, moje ciało samo pcha się do łóżka. Ciuchy poniżej będziecie mogły zobaczyć w kolejnych outfitach w całej okazałości także stay tuned :))

 led watch, torebka/bag Butik

 bluzka/shirt, naszyjnik/necklace House
 bluza/blouse, koszula/shirt Gina Tricot
kamizelka/vest, kwiatowo-dżinsowa katana/floral-jeans jacket, dżinsowa katana/denim jacket 
Secound Hand
 dżinsy/jeans, koszula/blouse Secound Hand
 sukienka/dress, sweterek/sweater, żółte spodenki/yellow shorts, pomarańczowe spodenki/orange shorts H&M
 koralowy sweterek/coral sweater TK max
 bluzki/blouses, sweter/jumper, koszula/blouse Vero Moda
różowy pokrowiec na iPhona/pink iPhone case, biały pokrowiec na iPhona/white iPhone case, pasek/belt New Yorker

 sukienka/lace dress, top/bandeaou, breloczek/pendant C&A
 sól do kąpieli/bath salt (prezent/gift)
 zestaw/kit Netto
 kulka pod oczy/eye roll-on, antyperspirant/antiperspirant Rossmann

 sukienka/dress, koszula/blouse ShopStyle

koturny/wedges,botki/boots, mokasyny/moccasins Deezee

x'o


3 comments:

  1. fantastyczne rzeczy :) chętnie bym Ci wszystkie zabrała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  2. If some one desires expert view on the topic of blogging after that
    i suggest him/her to visit this website, Keep up the good job.


    Also visit my blog post :: books of ra online spielen

    ReplyDelete