05 September 2012

THOUGHTS. Egzamin z pracy.

Cześć kochani! Właśnie szykuję dla was kolejną część zakupowych nowości lecz na teraźniejszą chwilę postanowiłam zaktualizować swój 'wirtualny pamiętnik' na który miewam coraz mniej czasu z powodu oczywiście pracy. Jest ciężko, nie myślałam nawet że będzie tak źle, po 2 miesięcznej przerwie i ciągle grającego od 5:30 rano budzika łatwo było się odzwyczaić niestety trudno do tego przywyknąć. Z drugiej strony powróciłam do pracy zmotywowana iż był do dla mnie pewien 'egzamin'. Od czasu do czasu mój organizm odmawia posłuszeństwa a cięcia po ostatniej operacji stają się coraz bardziej bolesne. Dostałam nową propozycję pracy która bardzo różni się od aktualnie wykonywanego przeze mnie 'zawodu' niestety jeszcze myślę nad przyjęciem kolejnej posady. Powrót do szkoły oraz pracy nieco przypomina mi wakacje kiedy to dwie kochające się osoby rozjeżdżają się i wracają do siebie dopiero pod koniec urlopu - brrr nie chcę żeby tak było.

No comments:

Post a Comment