11 November 2012

THOUGHTS. Zima?

Witajcie kochani! Stęskniłam się za wami po dość długiej przerwie w blogowaniu jak i w odwiedzaniu waszych blogów. Po powrocie z Polski dorwała mnie paskudna choroba. Pewnie znacie to uczucie gdy podczas okropnego bólu głowy, kaszlu, kataru oraz gorączki wszystkiego się odechciewa. Tym razem i mnie dorwało choróbsko. To pewnie przez ciągłą zmianę klimatu. Szczerze zaskoczyła mnie pogoda w Polsce iż myślałam że pomimo pewności że na Islandii z pewnością jest zimniej, tam tak tego nie odczuję. A jednak. Przyznam że czuje się już lepiej ale to pewnie dzięki mojej miłości ♥. Nie mam wam niestety nic do pokazania co prawda podczas pobytu w Polsce udało mi się kupić parę rzeczy i myślałam że ciągłe haul'e już wam się znudziły ale pytając was ostatnim razem chciałyście zobaczyć nowe perełki więc jeszcze dzisiaj będziecie mogły spodziewać się nowych perełek na moim blogu.Stay tuned. 


No comments:

Post a Comment