16 December 2012

FAHSION.BEAUTY. December shopping

Dziś mam dla was obiecane zakupy z Polski. Miały one pojawić się już wczoraj ale odwiedził mnie chłopak no i ... same wiecie! Chyba każda z nas popadła już w grudniowy szał zakupów&prezentów. Ja z pewnością, i pokażę wam co podczas tego krótkiego pobytu w Polsce kupiłam dla siebie. Niektóre zdjęcia niestety zostały zrobione późnym wieczorem przy sztucznym świetle więc bardzo przepraszam was za ich jakość. Enjoy it!

 peeling/scrub The Body Shop || podkład/foundation, cienie/eyeshadow MAC


 kolczyki/earrings, naszyjnik/necklace River Island
 korektor/concealer MAC || pędzelek/brush INGLOT gift od siostry
 sukienka z baskinką/peplum dress C&A
 marynarka/jacket Cubus


 creepersy/creepers Deezee & deezee.pl gift od chłopaka <3

 kalosze/wellingtons Deezee & deezee.pl gift od chłopaka <3


 botki c ćwiekami/studded boots Deezee & deezee.pl gift od chłopaka <3
garnier BB krem/BB garnier cream, maskara Rossman
 bransoletki/charms No name
gazety/magazines Drugstore || czapaja/cap River Island

5 comments:

  1. Fajne rzeczy :> Kocham kosmetyki z The Body Shop :3

    ReplyDelete
  2. czy bransoletki kupiłaś na straganach na jarmarku bożo narodzeniowym we wrocławiu ?

    ReplyDelete
  3. jeśli mogła byś napisać ile dałaś za jedną ?
    ps pozdrowienia z wrocławia jesteś bardzo piękna :)
    rówieśniczka z sp93

    ReplyDelete
  4. 15 złotych, grawerowanie gratis :) ale chyba juź ich nie ma a ja za późno przeczytałam Twój komentarz:C
    POZDRAWIAM! i dziękuje

    ReplyDelete