20 December 2012

THOUGHTS. Przyszły Rok

Witajcie gołąbeczki.
Dzisiaj może nie zbyt krótko, ale przy najmniej na temat.
Otóż chciałabym podzielić się z wami kilkoma moim zdaniem niezbędnymi informacjami
na temat mnie i przebiegiem blogowania w przyszłym roku.
Otóż wczoraj dostałam odpowiedź ze szkoły do której się ubiegałam, dostałam się.
Nie rezygnuje w 100% z pracy iż będę pracowała w każdy weekend, chodziła do szkoły
w każdy dzień roboczy, oraz spędzała czas z moim chłopakiem w każdej 
innej wolnej chwili <3
Nie wiem jeszcze jak znajdę czas na blogowania gdy do ekstra wolnych chwil 
dojdą jeszcze treningi, rehabilitacja oraz wizyty lekarskie.
Mam jednak nadzieję że zacznę cierpieć na bezsenność by z największą przyjemnością
mogła do was napisać i pokazać wam jakieś perełki, zestawy czy myśli.
Oczywiście nic z powyżej opisanych rzeczy nie wiąże się z kompletnym zaprzestaniem 
postów na thougts fashion beauty.!
x♥


3 comments:

  1. Gratuluję dostania się do tej szkoły! :> Na pewno na wszystko znajdziesz czas, poradzisz sobie :3

    ReplyDelete
  2. Świetny blog! Wpadaj do mnie http://ksuchocka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete