17 March 2013

THOUGHTS.FASHION. BIG MESS




Od samego początku wiecie że blogowanie nie szło mi najlepiej. Zawsze coś robiło mi na złość i gdy nie psuł się aparat, to psuła się pogoda bądź zwyczajnie samopoczucie. Ostatnie braki internetu też dawały mi w kość. Szkoła, praca, chłopak znajomy oraz problemy zdrowotne. Gdy przenosiłam blogi miałam plany dotyczące systematycznego prowadzenia bloga. Chciałabym żeby ten post odpowiadał na wszystkie wasze pytania niestety nie wszystkim mogę się z wami podzielić. Wszyscy jednak wiecie że problemy z nogą chodzą za mną od paru lat i po mimo dwóch operacji jej stan nie poprawił się. Ta sytuacja ograniczyła mnie ruchowo gdyż wcześniej systematycznie trenowałam taniec. Właśnie tym został spowodowany wzrost mojej wagi i wiem, że wiele z was zwróciło na to uwagę. Już w środę czeka mnie kolejna operacja i niestety na moim blogu jeszcze przez długi czas nie pojawi się żaden outfit. Żeby jednak nie odstawiać go na drugi plan postanowiłam najbliższe posty tworzyć w postaci "setów". Inspiracje znajdziecie na dole :) Dajcie znać czy taki "plan" też wam odpowiada i co o tym myślicie. Stay tuned.

















4 comments:

  1. kocham cie wiesz? <3
    kv.debil ze wsi xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem kim jest debil ze wsi ale też Cię kocham :) <3

      Delete
  2. Życzę powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia :)
    + Takie posty też są całkiem niezłe :)

    ReplyDelete
  3. Jakie ładne zestawy . *.*
    Na wakacje zacznę takie coś robić . : D
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete