10 June 2013

FASHION. My favourites shoes ♥

Praca praca praca. Chyba w końcu ją pokochałam. To chyba dlatego że wiele się zmieniło i zamiast robić ludziom żarcie i po nich sprzątać przez 13 godzin dziennie robię to, co lubię. Wymieniłam ją na dwie inne, weekendy spędzam w kwiaciarni a dni powszednie w sklepie z ciuchami.   
Dzięki temu mam stały dostęp do mody!
Ale przechodząc do tematu, przygotowałam dla was dzisiaj butowych ulubieńców! Są to buty po które sięgam najczęściej bez względu na wygodę która też zostanie oceniona poniżej ilością gwiazdek serduszek od 1 do 5. Jeżeli śledziliście mojego poprzedniego bloga to zapewne wiecie że jestem BUTOHOLICZKĄ! Dajcie znać jeśli będziecie zainteresowani całą moją kolekcją. Enjoy!
Work work work. I think I finally got to like it. I was able to change my 3 years work in Perlan restaurant into something I'm intrested in. I spend my weekend time at florist store and weekdays at the clothing store, that's how I am able to keep my connection with fashion!
Today I wants to show you my favourites shoes and I will rate it from 1 to 5 with hearts. Those people who have been following my previous blog knows that I'm SHOEHOLIC! Let me know if you want me to show you my entire collection. Enjoy!


 Deezee 

 Mania 
 Deezee 
 Galleri 17
Deezee 
 No name 
 Converse 
 Reebook 
 Allegro 
Secound hand 

 JC 
 Deezee 

No name 
No name 
 CCC 
 Mania 
 Deezee 
 Deezee 
Focus 

No comments:

Post a Comment