20 August 2014

BEAUTY. Current beauty favorites.


bronzer and highlighter/bronzer i rozświetlacz L'oreal glam bronze || eyeliner L'oreal super liner || blush/róż Smashbox o-glow || lipstick/szminka Mac creme cup || shimmer brick Bobbi Brown bronze || bronze highliter primer/rozświetlająco bronzująca baza Make Up Store phenomenon || brow pen/kredka do brwi Sephora || foundation/podkład Bourjois healthy mix || nailpolish/lakier do paznokci HD lavender dream || lash-brow groomer/szczoteczka do brwi i rzęs Real Techniques || blending brush/pędzelek do rozścierania Inglot 6SS || blush brush/pędzel do różu GOSH 316

Currently I have been loving some new beauty products. Some of them I've used before but somehow left them behind. I picked them up recently and I'm so glad I did. My favorites are constantly changing but for the past month or so I've only been using the products mentioned in this post./Ostatnio pokochałam parę nowych produktów kosmetycznych. Nie które z nich były już przeze mnie wcześniej używane i z czasem odstawione na rzecz tych nowszych. Jakiś czas temu zaczęłam wracać do poprzednich ulubieńców i cieszę się że tak się stało. Moja lista ulubieńców ciągle się zmienia ale na chwilę dzisiejszą produkty wymienione w dzisiejszym poście są używane przez moją osobę codziennie.



No comments:

Post a Comment