31 July 2014

BEAUTY. Light Summer Makeup feat. E.L.F

Do you guys remember my E.L.F post I did last time? (click here if you haven't) I promised you that I will do the makeup featuring these products. I asked you guys what kind of makeup you would like to see and I got few request to do light back to school makeup. So here it is I hope you like it and let me know if you would see more makeup "tutorials" in the future.
||
Pamiętacie mój ostatni post z udziałem kosmetyków E.L.F? (kliknij tutaj jeśli nie) Obiecałam wam że zrobię makijaż korzystając z tych kosmetyków. Zapytałam was jakiego rodzaju makijaż chcielibyście zobaczyć i parę z was prosiło o coś lekkiego. Oto jest, mam nadzieje że wam się podoba i dajcie znać czy chcielibyście bym w przyszłości publikowała więcej makijaży.

foundation Bourjois healthy mix serum || powder E.L.F tone correcting powder || bronzer The Body Shop honey || blush Gosh cream blush || highlighter E.L.F shimmer pallete || brows Mac expresso || eyes E.L.F shimmer palette, E.L.F eye widener, Urban Decay naked basic palette || maskara Maybelline rocket || lipstick E.L.F party in the buff

No comments:

Post a Comment