05 May 2015

BEAUTY. L.A. Girl Blush Collection & Powder | BarryM Contour Kit


I wanted to try L.A. Girl cosmetics for the longest time now and I was super exited to see that fotia.is started selling those in Iceland. Od dłuższego czasu chciałam wypróbować kosmetyki firmy L.A. Girl więc byłam bardzo zadowolona gdy zobaczyłam że fotia.is zaczęła ich sprzedaż. 


I'm always looking for new bronzers and highlight to add to my makeup collection so I was very happy to see the great assortment on their website. I decided to order the L.A. Girl Blush Collection in "GLOW" which contains 2 blushes, bronzer and highlighter. I'm not going to lie, the blushes spoke to me this time. The colours are perfect for my skin tone and I can't wait to try them out! Zawsze szukam nowych bronzerów oraz rozświetlaczy i byłam bardzo szczęśliwa gdy zobaczyłam na stronie ich świetny asortyment. Zdecydowałam się że zamówię L.A. Girl Blush Collection w odcieniu "GLOW" który zawiera 2 róże, bronzer i rozświetlacz. Nie będę kłamać, tym razem do kupna skłoniły mnie te piękne róże.


I was on hunt for a good pressed powder for a while now and I've seen a lot of reviews on this one. It can be very dificult to pick a right shade on the website but finally I chose "NATURAL". It seems to be the perfect light yellow shade for my skintone. Od dłuższego czasu szukałam też dobrego pudru w kompakcie i przeczytałam mnóstwo recenzji na temat tego. Z doborem dobrego koloru w internecie może być ciężko ale w końcu zdecydowałam się na "NATURAL". Wydaje się być perfekcyjnym jasnym żółtym odcieniem dla mojej karnacji. 


The last product I ordered are actually for my best friend and it's a Flawless Chisel Cheeks Contour Kit from BarryM. Hopefully she's gona like it. Ostatnią zamówioną rzeczą jest Flawless Chisel Cheeks Contour Kit z BarryM który ląduje do mojej przyjaciółki. Mam nadzieje że będzie z niego zadowolona. 

|| Fyrir alla íslensku lesendur mína þá mæli ég með því að kíkja á fotia.is til að skoða frábæra úrvalið! Ásamt góðu gæði eru vörunar á mjög góðu verði!


2 comments:

  1. Wszystko ładnie pięknie ale weź sie nie uśmiechaj bo zęby to ty masz okrutne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko ładnie, pięknie, ale dlaczego anonimowo ?

      Delete