12 October 2017

METAL LIP LIQUID


Hi all! I'm not showing up as soon as I have promised in my last post but better late than ever. 
As I previously mentioned I have changed my profession and are taking a break from tourism at least for a while. Some of you might know this already but I recently started working at The Body Shop as a make-up artist at it brought my passion back. I've always been into cruelty free make-up at this is how my decision was made. I will try my best to share with you some bits of my work as frequently as I can.

For now, I'd like to inform you that the christmas line have just arrived into the stores and I love it! I've been waiting for the metalic liquid lipstick to launch in The Body Shop for a while and they are just stunning.
They came up with 6 differant shades: Scarlet Steel / Russet Copper / Pink Nickel / Fuchsia Chrome / Plum Titanium / Rose Gold and they are all gorgeous but I have only picked up 3 of them ( Pink Nickel / Rose Gold / Russet Copper. They are super lightweight and soft. The application is super easy and has metallic matte finish.



I was way too exited for this when I made it back home today so the lighting was too bad to make any swatches but you can follow @thebodyshopisl on Snapchat where one of our lovely staff will swatch them all sooner or later. If you are not interested in metalic lipsticks follow us anyway cause we are awesome.
//Hej wszystkim! Minęło już trochę czasu odkąd w ostatnim poście obiecałam że będę bywać tu częściej ale cóż, lepiej późno niż wcale. Jak ostatnio wspominałam postanowiłam zmienić zawód i zrobić sobie przerwę od turystyki. Pewnie nie którzy z Was już wiedzą ale ostatnio zaczęłam pracę w The Body Shop jako wizażystka co przywołało mnie z powrotem do mojej pasji. Zawsze byłam przeciw testowaniu kosmetyków na zwierzętach dlatego więc podjęłam decyzje o pracy. Zrobię co mogę by częściej dzielić się z Wami kawałkiem mojej pracy. 
A teraz chciałabym poinformować Was że świąteczna kolekcja właśnie trafiła do sprzedaży w sklepach i jestem zakochana! Od bardzo dawna czekałam aż The Body Shop wypuści swoją serię metalowych pomadek do ust i są one świetne. 
Wypuszczone zostało 6 różnych odcieni: Scarlet Steel / Russet Copper / Pink Nickel / Fuchsia Chrome / Plum Titanium / Rose Gold i wszystkie są przepiękne ale dla siebie wybrałam tylko 3 ( Pink Nickel / Rose Gold / Russet Copper). Są niemal nieodczuwalne i miękkie. Aplikacja jest bardzo prosta a wykończenie jest metaliczno-matowe. 
Byłam za bardzo podekscytowana po późnym powrocie z pracy i światło nie było już za dobre by zrobić jakiekolwiek "próby" pokazania Wam jak wyglądają na ustach ale możecie obserwować nas na snapchacie pod nazwą @thebodyshopisl gdzie któraś z nas prędzej czy później wypróbuje i pokaże Wam wszystkie kolory. Jeżeli nie interesują Was matowe pomadki to i tak nas śledźcie bo jesteśmy zajebiste. 



*Join our forever against animal testing campaign by signing this petition
//Przyłącz się do kampanii przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach podpisując tę petycję

4 comments:

  1. Gdzie wcześniej pracowałaś? :)

    ReplyDelete
  2. I absolutely ADORE your blog and beautiful face you dont show us too frequently. I would love to see more of your daily life!

    ReplyDelete