13 November 2017

CHRISTMAS 2017 WISH LIST

You all know what is always published on my blog this time of the year. I always get inspired to do the wish list with the first come of snow and a couple of days ago Reykjavík turned into a beautfiul white wonderland. Some of you get inspired cause it is also ideal christmas gift guide since the price range is so differential. And by the way I can´t believe it´s almost christmas again! 
//Wszyscy wiecie co zawsze zostaje opublikowane na moim blogu w tym okresie czasu. Moją coroczną inspiracją do zrobienia mojej listy życzeń jest śnieg za oknem a parę dni temu Reykjavík stał się białą krainą czarów. Niektórzy z Was również zostają zainspirowani ponieważ jest to dawka idealnych świątecznych pomysłów na prezent z powodu zróżnicowanych cen. A tak przy okazji nie mogę uwierzyć że za niedługo znowu są święta! 



1. Cluse x Negin - Ideal gift for everyone who doesn't leave the house without a watch. Negin Mirshalehi is one of my favorite bloggers and not so long ago she collaborated with Cluse to amaze once again. //Prezent idealny dla każdego kto nie opuszcza domu bez zegarka. Negin Mirshalehi to jedna z moich ulubionych blogerek i całkiem nie dawno współpracowała z firmą Cluse żeby poraz kolejny zachwycić. 

2. Daniel Wellington Classic Cuff - The classic cuff is perfect partner for your favorite Daniel Wellington watch. //Klasyczna bransoletka to idealna partnerka dla ulubionego zegarka od Daniela Wellingtona. 

3.  Nabla Dreamy palette - Beautiful palette with 12 pigmented shades that every make-up artist needs in their collection. Agata @agasava makes me watch her tutorials over and over again and she is always so happy with the outcome of this palette. //Piękna paletka 12 napigmentowanych cieni do powiek którą każdy makijażysta potrzebuje w swojej kolekcji. Agata @agasava sprawia że oglądam jej tutoriale bez przerwy i zawsze jest zachwycona z rezultatów tej paletki. 

4.Instax - I love taking polaroid pictures but sometimes I will forget to bring it with me. Wanting to capture every unforgettable moment is possible with this little baby. //Uwielbiam robić zdjęcia polaroidem ale zdarza mi się zostawić go w domu. Uwieznienie każdej niezapomnianej chwili umożliwiłoby mi to maleństwo. 

5. Cool vÆglampe - As you already know we recently moved to a new place. We found two beautiful wooden boards that we leaned against the wall on the both sides of our TV. We both agreed that they would make a beautiful lighting in our small living room but unil now we couldn't find the perfect lamps to hang on them until I was recently searching Ilva store website and found these! //Jak już za pewno wiecie niedawno przeprowadziliśmy się na nowe mieszkanie. Znaleźliśmy dwie piękne drewniane dechy które oparliśmy o ścianę po obu stronach telewizora. Oboje zgodziliśmy się że wykorzystamy je jako dodatkowe oświetlenie do naszego małego salonu ale do tego czasu nie udało nam się znaleźć idealnych lamp do powieszenia na nich aż do niedawna gdy przeglądałam stronę internetową sklepu Ilva i znalazłam te! 

6. Adidas Superstar Slip On - From the experience I know that slip on's are the most comfortable shoes and since my work require standing I think those would be ideal and I just really like how effortless they look. //Z doświadczenia wiem że slip on'y to najwygodniejsze buty a odkąd moja praca wymaga całodniowego stania na nogach myślę że te buty nadałyby się idealnie. Poza tym podoba mi się ich prostota. 

7. Timberland Shoes - I would never replace my winter shoes into any others than Timberlands. The other day I went to buy myself a pair of black "Timberland Icon - 6inch Premium Boot" and then I saw these and fell in love! Those ones are "Green Timberland Courmayeur Valley Chelsea". // Nigdy nie zastąpiłabym moich zimowych butów na żadne inne niż Timberlandy. Ostatnio pojechałam kupić sobie parę czarnych "Timberland Icon - 6inch Premium Boot", zobaczyłam te buty i się zakochałam! Te nazywają się "Green Timberland Courmayeur Valley Chelsea".

8. Camilla Lackberg Patrik Hedström and Erica Falck series - I am not as obsessed with book as my sister is simply because I can not find time for daily reading. But when I do the only types of books I reach for are thrillers. I especially love Patrik Hedström and Erica Falck series and the ones I am missing from my collection are: Snöstorm och mandeldoft, Sjöjungfrun, Fyrvaktaren, Lejontämjaren and Häxan. // Nie mam takiej obsesji na punkcie książek jak moja siostra ale to moż dlatego że ciężko jest mi znaleźć czas na czytanie. Jak już go znajde to nie sięgam po nic innego jak kryminały. Moimi ulubionymi są książki z sagi o Fjällbace z P. Hedströmem i E. Falck. Tych których jeszcze nie ma w mojej kolekcji są: Zamieć śnieżna i woń migdałów, Syrenka, Latarnik, Pogromca lwów i Czarownica. 

9. KitchenAid - If you follow me from the beginning you might probably seen me talk about it for years and years now. (Mom & dad, I love you :D) //Jeżeli śledzicie mnie od początku to pewnie widzieliście już jak od lat o tym wspominam. (Mamo & tato, kocham Was :D)

10. Omaggio Silver Vase - Cause every flower looks better in the vase on point. //Bo każdy kwiat wygląda lepiej w tym wazonie. 

11. Becca highlighter - I was super exited when Becca cosmetics finally launched in Iceland and since the brand is known for their highlighters and highlighting is my favorite part of my everyday make-up routine I would love to own "Moonstone" in my make-up collection. //Byłam mega podjarana tym że kosmetyki Becca są w końcu dostępne na Islandii a że marka znana jest ze swoich rozświetlaczy a rozświetlanie to moja ulubiona część codziennego makijażu chciałabym mieć w swojej kolekcji "Moonstone". 


No comments:

Post a Comment