12 May 2013

FASHION. oksy RETRO


Jestem wybredna jeśli chodzi o wybór okularów przeciwsłonecznych. Najczęściej
gdy wybiorę się po jakąś parę wybieram kilka, a nawet kilkanaście par wciąż nie móc
się zdecydować aż w końcu ze sklepu wychodzę z pustymi rękoma. Dzisiaj nie miałam problemów
i pomiędzy jedną a drugą parą rozmyślałam zaledwie 2 minuty. Już wchodząc do 
sklepu te piękne oprawki z najnowszej kolekcji wpadły mi w oko i ich nietypowa uroda "retro" za którą tak przepadam podbiły moje "oczy". Six to mój ulubiony sklep ze sztuczną biżuterią i nigdy
nie potrafię powstrzymać się wychodząc bez jakiegoś pierścionka.
I'm such a picky person when it comes to sunglasses! But these glasses in "retro" style wasn't a problem for me. Six is my favorite jewelry store and I can not get around the dial without the ring from their latest collection. 





okulary/glasses, pierścinek/ring SIX

No comments:

Post a Comment